Torsåker Hästintresseklubb?

kommit ut från duschen nyss.
slutade skolan tjugo över två. då tog jag cyklen direkt ner till Pedro och fixade han.
mockade, fixade mat och vatten, hämtade hö till skogshagen och gjorde hö.
sen stog jag och mös lite med han!
tog cykeln till Mathildas häst Ronda, hämtade henne så cyklade vi i motvind till Mackmyra där hon bor.
vi åt, sen gick vi ut för vi hade så mycket spring i benen så vi rullade ut en bom och galoppa över den. sen gick vi in och bakade. gjorde sockerkaka. också gick vi ut igen och galoppa. sen så bara skriker Mathilda '' KAKAN!!!'' så vi rusar in och den är helt svart! mend en var god! sen gick vi upp och spelade Playstation 2 Eyetoy Play3, askul! men i början funkade inte rörelsena...
sen åkte jag hem. åt lite Spagetti och Köttfärssås.

sen gick jag upp och gjorde läxa som vi fick idag.
2 sidor berättelse, 18 engelskaglosor, ungefär 30 uppgifter i matte med decimaltal och sånt... KUL! eller inte..
sen gick jag ut och kollade lite på Idol men nu sitter jag här och skriver på bloggen medans jag lyssnar på UlrikMunther<3

nu ska jag lyssna och älska!

 <3

ciao


Kommentarer

Här kommenterar du!:

Namn:
Vill du komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0