hej igen!

har haft en blogg paus som ni märkt, men skapligt med besökare ändå, roligt att ni läser bloggen!
har varit helt ifrån bloggen en stund... tråkigt och det har kännts lite tomt  utan den i en vecka och tre dagar...

förra lördagen, alltså 16/9 hoppade jag DM, konstig bana och dåligt underlag men han var sjukt fin! rev sista i grunden, lite surt faktiskt men bara att glömma och tagga om till nästa år! i helgen är det tävling i Storvik. hoppar Valdo LC LB och fårse om jag hoppar LB med Pedro också men vet inte blir iaf laget!

idag red jag Pedro på en äng en bit från stallet. red Intervaller, gick skitbra! han verkligen jobbade trots träningsvärken han hade igår! Skrittade 10 min, trav 5, galopp 4, skritt 2, trav 3, galopp 4, trav 4, skritt 15 (på ängen och hem). hade inte så mycket tid men nästa gång jag gör det så blir det längre. hade tänkt en gång i veckan så han får lite kondis och sätter lite mer muskler! imorgon går M med honom.
hopptränade också Lucky efter Pedro, för nån Madde från ÄRK tror jag. Hon var riktigt duktig! '
hoppade först kryss med ett galoppsprång emellan. sen kryssen åt andra hållet o.s.v på ett räcke. sen satte dom dit en bom så det blev en oxer, hoppade det några gånger. sen hoppade vi en linhe på oxer, fem galoppsprång och sen ett räcke. sen hoppade vi det som en bana. han var superfin så asglad efter ridpassen idag!

skolan har rullat på som vanligt, inga konstigheter!

på torsdag följer Amanda med på hoppträningen och ridlektionen.
på fredag går jag, Maja och kanske Amanda och letar prao. sen kommer Emelie och Liza till mej och vi har Mariokväll! hade tänkt ta några bilder men vet inte!




ciao


Kommentarer

Här kommenterar du!:

Namn:
Vill du komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0