Gagnef Ridklubb

har kollat på tven nyss.
hela helgen har varit full.

Lördag: vaknade och åkte till kusiner. sen hem och fixa Valdo och Robin. sen hoppade jag Pedro, gick superbra! Red med luva för Anita sa att vi skulle testa det, och det gick hurbra som helst! så jag ska börja träna och tävla med luva. sen åkte vi hem. jag, elof och mammi till köpis och köpte trosor till mej och Subway. sen åkte vi till mormor och åt, sen hem och sova. 

Söndag: gick upp halv sju för att åka till PK vid sju, halv åtta. fixade dom och åkte.

LD-5 Robin: han var jättelugn på framridningen men bockade lite då och då. sen inne på banan var han helt galen... efter varje hinder så bara sprang han iväg, bockade as mycket och sånt så travade runt banan. fick en fin rosett!

LD+5 Robin: nu var han inte lika spänd som i förra klassen. kunde galoppera och allt. han hoppade skitfint ända till femman då han sprang förbi. men bästa bebis!

LC Valdo: gick asbra, bara lite sakta... vann bponny! jag fick 20,4 och tvåan 20, 5!

LB Valdo: nu hade jag mer fart, men ett ner på fyran, kom först utanför placering. men han var skitfin!

sen hem och vilade lite, skrittade med Liza och Emelie sen.

Idag: var hemma från skolan. var hemma och softade bara, med hosta... när pappa kom hem hade han med sig ett GGschabrak med matchande GGluva! båda var grått! och då om schbraket blir smutsigt kan jag ta mitt shockemöhle, för det är grått!
nu ska jag åka ner till Pedro!




ni får vrida huvudet!

ciao


Kommentarer

Här kommenterar du!:

Namn:
Vill du komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0