Älvkarleby Ridklubb

kom hem från stallet nyss, hopptränade.
först var det skola, skitkul vare iallfall idag!
sen direkt efter cyklade jag till stallet och fixade och red Pedro till GPK.
lektion, red Jon, han var seg och lite trög men fin på slutet, gjorde massa böjda spår och skänkelvikningar.
sen åt jag med Lilly och Liza. fixade Pedro och gick ner till ridhuset för hoppträning.
vi hoppade fram på en oxer. sen travade vi in på en serie med tre kryss, ett räcke och en oxer. sen hoppade vi en linje med fem galoppsprång. sen red jag hem med Jossa!
jossa: gud vad mörkt det är, vågar du verkligen rida här själv på kvällarna?
jag: ja, det är inte mörkt eller.
jossa: jag skulle aldrig våga, är jätterädd för mörker!
jag: okej, hihi.
jossa: ja! jag ser en lampa! och en till! yes!
haha!
nu ska jag kolla tven!
ciao

Kommentarer

Här kommenterar du!:

Namn:
Vill du komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0