skooooooooolan

sitting in the school!

har haft svenska nyss, fett chill. eller inte...

dålig uppdatering har det varit, men jag ska skärpa mej!

igår var det tävling! gick sjukt bra!

åkte dit vid halv nio, kom fram nio. hann se Wilma, Liza och Lilly. sen gick vi och tog ut Valdopaldo. skrittade ungefär 10 minuter, travade sedan fram. travade på ordentligt för han kan bli sjukt seg. sen galoppa jag. red fram, ett högre tempo. sen ökade jag och minska. han var jättepigg! hoppade fyran gånger på lilla, sen räcke två och oxer två. sen var det bara att gå bort. sen var det min tur, han var seg på första men fick fram honom sen. startade sist, fick bästa tiden och vann! :D

sen tog vi ut Pedro och gick med båda. red fram ungefär lika som jag gjorde med Valdo. sen ín på banan och red, först startade jag. hade bästa tiden hela tiden. sen när jag hade hoppat skyndade jag mej oc hoppade upp på Valdo. travade bort till framridningen och red lika som i förra klassen, fast lite snabbare fram ridning. sen gick jag bort. mamma sa åt mig att skritta bort så jag inte var så stressad. gick in och hoppade banan. gick sjukt bra här också! vann med Pedro tvåa med Valdo! hade 18, 67 och 18, 68 ! haha.

nu ska jag gå, lunch!



ciao


Kommentarer

Här kommenterar du!:

Namn:
Vill du komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0