kanelbullar!

today, kanelbullens dag!

igår var det en grymt rolig kväll. åkte in till Bilmetro med Hanneli, Wilma, Mia och Vilma. det var sån här Volkswagen Riders Tour inne på Bilmetro. först var det en tävling som man kunde vara med på. sen gick man runt i lite stationer och lyssnade på någon som pratade, inte lika kul... sen åt vi korv och dom drog vinnarna! men tyvär inte jag... sen hade dom en modevisning med Ryttarstugans grejer! åkte sen hem, duschade och gjorde läxan... sen sov jag! var sjukt trött så det blev inget inlägg på kvällen.

och idag blev jag tillfrågad av Martina Alftberg om jag ville gå med dom på mode visningen för det är nu på torsdag, så svarade såklart ja! så imorgon ska jag till Ryttarstugan och prova ut kläder!
och sen imorgon är det tjejkväll! vi ska typ baka tårta och titta på film!

idag åkte jag ner till stallet tidigt, skrittade han upp i byn en sväng. sen kom Bengt och tog kort ifrån helgen!
åkte sen och hopptränade Lucky för Lotta, gick sjukt bra, bara att när vi hoppade bommar en gång drog han ner huvudet assnabbt ner så jag knäckte nacken men bättre nu!

ska dra och kika lite Desperate Houseviews (stav) nu, och äta kanelbullar!

diggar bilden!

ciao


Kommentarer

Här kommenterar du!:

Namn:
Vill du komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0