tävling!


håller på att redigera en bild åt Wilma, eftersom hon ville det!
Idag tävlade jag i Edsbro!

LB: åtta hinder i grunden och fem i omhoppningen, han hoppade jätte fint ända tills åttan då det blev lite dragkamp mellan mej och Pedro så fick fyra fel. han kändes så himla bra och framme och så, men a sånt är livet!
Jennifer PalmAros RS Munsboro CustardOkänd - Okänd Imp Irland
Britt Svennbeck Palm
0 52.21 8 34.77
8 Ronja FransGävle PK Gripsvad PedroRhyd Ddy Romeo - Criban Brenin
Britta & Bent Olesen, Danmark Viktoria Överlien
4 52.45  



LA:
A:0 så tio hinder. Hoppade asbra hela vägen och var nolla, kvalad till MSVB! Och med den tiden så vann jag! Han var skitduktig! 
1 Ronja FransGävle PK Gripsvad PedroRhyd Ddy Romeo - Criban BreninBritta & Bent Olesen, DanmarkViktoria Överlien 0 57.76
2 Maja WilliamssonStora Wäsby FRK Joy RideOrchis Morio x - Uplands BronzeBirgitta Stumle LarssonMalin Hedrenius 0 64.04
Nu blev tyvär dom senaste resultaten sär, men skit samma, bara han var bäst, och det var han!

Idag har jag haft hicka tre gånger, och nu en gång till! Alltså jag blir så arg! hahah, Lizastyle...
Middagen idag var Porterstek med potatis, gelé, sås och läsk! Det är huuuuuuuuuur gott som helst! Imorgon ska jag vara med Wilma igen, och vi ska nog knäppa lite kort!
Pedro tror jag bara ska skrittas. Och nu har jag inget mer att berätta!

Lägger in bilder både sen igår och idag! Men bara dom som är bra!





















Också hittade vi våran lilla padda inne i torvrummet.










Slänger in en film ssen min LA debut med Pedro!

 


Ciao


Kommentarer

Här kommenterar du!:

Namn:
Vill du komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0