svart

igår blev det inget inlägg en berättar dagen nu.

började med att jag och Liza skulle träffas halv åtta i stallet för att rida. hon ringer mej och frågar vart jag är fem i åtta. kastade mej på cykeln och trampade ner. skrittade i ungefär en halvtimma. när vi kom till stallet smörjde vi och så. sen åkte vi till GPK och red hem hästar från betet. efter det red vi hästar som behövde gå. red Wille, åh vilken mysig häst han är! sen cyklade vi tillbaka till stallet för att hämta Lizas packning och vänta på Emelie och Trulsa. cyklade vi hem till mej och bytte om plus äta. sen vidare mot Wilma. men hon var inte hemma så cyklade till mathildas stall, och hon skulle precis ut och rida. cyklade till Wilmas stall, och där red hon på ängen. kollade lite sen tog vi in Timjan och Erin när hon skrittade av. sen cyklade vi till Wilma och då var hon hemma, så vi badade lite och så. sen kom mathilda. hon cyklade hem och bytte och plus äta. sen åkte vi hem till mej för att hämta pengar, vidare mot Köpis. köpte chips, och dom andra nått annat. så kom Mathilda, och hon köpte morötter, hahah. sen åkte vi hem till mej och hämtade min packning, osså fick jag ont i huvudet. så vart skjussad till nån väg då jag inte mådde så bra så hoppade av cykeln och satte mig ner. sen skulle jag fösöka att åka igen men spydde... mormor kom och hämtade mig så fick jag åka hem. kom hem och la mig i sängen i min Ziperall, somna ungefär en halvtimma sen mådde jag asbra igen men stannade hemma och kolla på Sommarkrysset. somna och nu är jag som återställd!

snart ska jag klä på mig och äta frulle. vet inte om jag ska rida senare ikväll eller snart. fårse.
egentligen skulle ivi åkt till farmor jag och Liza men vi åker på torsdag till fredag istället.
sen på fredag tävlar jag Lucky, och Pedro lördag, söndag och kanske Lucky söndag.

nu ska jag gå,

 bebis

ciao

ojuste, imorgon avslutas tävlingen!


Kommentarer
Postat av: Frida

fiin ponny :D

2011-08-01 @ 21:45:20
URL: http://fridawoxen.blogg.se/

Här kommenterar du!:

Namn:
Vill du komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0