stallet!

nyss kommit hem från stallet! Red i Fältisspåret själv på lille Pedro. Idag har jag chillat lite med Wilma, varit på Media Market, OnOff och träffat Åhman och Jesper på Köpis!

Ja, kanske ska ta och berätta hur jag red.
Skrittade bort till Jordgubbsodlingen och började trava där, ända till bron vid E4an. Travade på lilla hoppstigen (där det brukar finnas hinder, därför kallas den så) och fattade galopp vid backen vid fältis och galopperade till sandspåret. Sen travade jag resten av vägen till Sussies place, sen skrittade jag hem!
Nattis, Pedro och jag knäppte lite kort som ni kanske kan få se några sen!

Ja, som sagt! Wilma gästbloggade ju idag, ni kan slänga in en komentar om ni är sugen!
Nu ska jag ner och duscha, lägger in en redigerad bild nu!



ciao


Kommentarer

Här kommenterar du!:

Namn:
Vill du komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0