shaalalalalala,alalala, bajs

idag gick jag upp sju för att släppa ut hästarna, vidare mot Lucky. Red i skogen. Han varit apbusig och vill bara springa i sin egen takt hela tiden... men fick bort det tillslut!

sen vidare mot Danne! skrittade ett varv på rundspåret. sen travade jag ett varv där. vidare in på banan och galoppa lite! sen la Petra upp en bom på några saker, och tre galoppbommar!
och jag är sjukt taggad tills på måndag! man får hoppas det går bra!

sen åkte vi in på Krysset och köpte plättar som jag åt! sen till Pedros stall. Red med Amanda Fröberg och Emelie Borgqvist. Vi red i fältisspåret. Han var lugn i skritten vilket han inte brukar vara. men i galoppen blev han en kanonkula... hihi
duttiponnie. bilderna sen idag och igår kommer sen!

snart ska vi åka ner och ta in dom, sen tror jag att jag ska vara med mathilda och wilma!

 ~bildirepris~

ciao

undrar om någon vill gästblogga?


Kommentarer

Här kommenterar du!:

Namn:
Vill du komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0