pluuuuuuuuuuuu, eller

hahahhhahhha, rubriken

har kommit in från en tur med Leo.
idag när jag red Pedro gick det apsuperbra! han har aldrig gått bättre!
red dressyr på ängen för mamma, red på en volt. han ville verkligen jobba och ååååh vad han var fin!

på måndag ska jag terängträna på Danne i Hofors! och imorgon ska jag rida Danne och Lcky tiiiiiiiiiiidigt! 

Ryttaren

Byxor:
rosarutiga Everest

Tröja: mörkblå kingsland

Väst: Racesafe svart

Hjälm: John Whitaker blåläder

Strumpor:
mörkblåa kingsland, tunna

Handskar: -


Skor/Stövlar:
bruna graninge skor

Hästen

Sadel:
svart Cliffbarnsby

Stigbyglar: bruna säkerhet

Stigläder: svarta santa cruz

Träns: brunt

Pannband: brunt, blått swarovski

Schabrak: mörkblå, röd, vitt

Skydd fram: vinröda lindor

Skydd bak: vinröda lindor

Sadelgjord: brun

nu ska jag hoppa i min Ziperall och kolla tv!

bilden är fiiin

ciao


Kommentarer

Här kommenterar du!:

Namn:
Vill du komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0