lilla lady

kom hem från Pedro ungefär för en timma sen.
red i fältis spåret, och jobbade honom mycket. han började med att var väldigt stel och ville streta emot så gjorde lite volter då och då. sen travade jag igång honom med lite lägre form, efter ett tag började jag ta upp honom i högre form och han var jättefin! sen satte jag mej ner och jobbade honom. första gången jag kan få honom i stadig form och jag sitter ner! happy! sen travade jag en stund och skrittade sen i form. sen skulle jag galoppa lite men han var jätte spänd och ville inte göra något, bara springa med huvudet i vädret och så. struntade i galoppen idag, och för att få han lugn måste jag galoppa på en volt, och det fanns ingen tillräckligt stor...
sen vände jag och gick hem, travade av honom i spåret och sen skrittade jag honom i form hela vägen hem. gjorde skänkelvikningar och öppna. sen väl hemma i stallet satt mamma och smörjde så jag passade på att gosa med honom apmycket! sen borstade jag av honom och släppte in honom till sin mat. då rullade jag lindorna!

före red jag Lucky. travade fram han och så, galoppa och gjorde galoppombyten, sen stog det en studs uppe så hoppa den lite.







det funkade inte att ladda upp nya bilder så ni får några gamla.

ciao



jag har bestämmt att jag ska göra 20 situps och 20 armhävningar varje morgon och kväll!

Kommentarer

Här kommenterar du!:

Namn:
Vill du komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0