life...

Today, tävling i Hofors! I LC+5 var jag nolla och vann! I LB jag var nolla i grund och ett ner i omhoppningen så kom tvåa, först utanför placering. Också var det stillbedömning i grunden.

Ryttarens sits över hinder - skänkelläge, överliv, blick = 6 p 

Ryttarens sits och balans mellan hinder =
6 p

Ryttarens inverkansridning och effekten av inverkan = 6 p

Ryttarens hand - känslighet och följsamhet = 5 p

Tempo, rytm och hästens balans = 6 p

Vägval = 6 p

Totala bilden av ekipaget och dess samspelthet = 6 p

Totala poäng är 41. Och det kom jag totalt av alla kategorier trea och i kat C vann jag! Fick schabrak, rosett och två plaketter!

Idag fick Pedro vila.
Har suttit och snaskat i mig godis medans jag har kollat på Falsterbo Horse Show, tjock som man är...
Nu ska jag fixa bloggen!



 Valdo! Tagen med mobilkamera...


Kommentarer

Här kommenterar du!:

Namn:
Vill du komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0