kopierad för den andra var sär...

igår kom min Ziperall! den är asskön! så fort jag inte varit i stallet eller borta någon stans har jag haft den!
tyvär har jag ju inte bloggat på ett tag, pga. förlite tid... om någon timme ska jag och mamma åka ut till Lucky!

helgen har varit helt toppen! vi åkte ner på torsdagen och kom ner ungefär vid halv nio. vi packade upp allt óch medans  mamma och Gunilla åkte och checkade in i stugan skrittade vi dom ett varv runt sandbanan.

Fredag:
LB A:0+A:0 - var åtta hinder i grunden och fem i omhoppningen. var nolla i båda och blev vinnaren i klassen, fick rosett, plakett och presentkort 500 kr på Multihorse massage.
LA A:0 - tyvär kom vi nära på fyran och han rev men hoppade jättebra!

Lördag:
LA A:0 - hade tyvär lite för mycket vinnarskalle i denna klass och red för snävt och han hoppade ut ut kombinationen...
på kvällen var vi och åt och spelade minigolf.

Söndag:
LA A:0+A:0 - vi var nolla och har bara ett kval kvar till msv! kom fjärdeplacerad! fick rosett, plakett och presentkort på H&M 100 kr.
packade ihop och åkte hem!


idag har vi bytt bil till en Subaru Legacy tror jag det var. ikväll rider jag för mamma, lite bommar tror jag.

kanske ska få pappas gamla filkamera så det kan bli några filmer när jag rider Pedro och så! filmerna sen helgen kommer sen









ja, somsagt har jag kopierat eftersom den andra var konstig... så här kommer inlägget sen i tisdag

Kommentarer

Här kommenterar du!:

Namn:
Vill du komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0