genom eld

hade tänkt börjat med teman på mina rubriker, så en speciel varje månad.
och denna månad, från och med 24/7 - 24/8 kommer jag ha låttitlar!

alla bilderna kommer jag lova att lägga upp imorgon, då jag är ganska trött nu.
pappa säger att vi ska åka och fika hos Pelle och Maria och ska åka hem vid nio, men nu kom vi hem...
moa, ina och jag har spelat kort, spela buzz, kört norsk nån grej och käkat bullar, cheez doodles och mkt mer!

idag åkte vi till Uppsala, Sporren häst och ryttare AB. Alltså vilken butik! och då köpte jag Mountain Horse SCS3 LITE läderridstövlar!
ursköna och sitter som en smäck! Och då ska jag sälja mina Tretorn och undrar om någon är intresserad? svarta storlek 37 normal, och dom är ju Advance!

och mina Dyon chaps, svarta, tror storlek XXS.

idag red jag i skogen på Pedro, fältisspåret. travade över ängen och sen skrittade jag med pappa bort en bit. sen vid spåret fattade jag galopp och gjorde galoppfattningar. jätteduktig! sen travade jag resten. skrittade hem med pappa, plockade kantareller, hur mycket som helst! så vi var ute i 2 timmar ungefär!

imorgon är det hoppträning på Lucky!

ska sova,

 finis!
blir en bild nu,

ciao


Kommentarer
Postat av: Moa

Vem fick du den iden av då? Låttitlar?? vavava!? :D

2011-07-24 @ 10:13:00
URL: http://mmoajjohannas.blogg.se/

Här kommenterar du!:

Namn:
Vill du komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0