Dum av dig

nu har jag kommit in precis eftersom jag, lillebror och storebror plockade hallon och ska göra hallonpaj imorgon!
om en timma ska vi åka till Dannis på terängträning!
idag red jag och Liza i gräsgläntan. han var jättelugn och verkligen ville jobba! mammas träningar har givit resultat på både hans steg och form plus min sits! yeeh! red serpentiner med volt i sista bågen. gjorde det några gånger och sen travade jag runt på en volt och gjorde övergångar. sen galoppade jag i båda varven på volten. sen ville Liza rida lite på banan så hon galopperade runt medans jag travade av. han slappnade av, höjde ryggen, trampade under sig och böjde på sin nacke! wiiiihooo! apduktig pååni!
sen smörjde jag träns och sadel, tog av padd och schabrak och borstade av det. borstade noggrant efter! sen kom Nattis och ville mäta Pedros längd mellan bogen och bakbenen, öronen, under magen och hur hög han var! haha. han hade typ 49 under magen och O'boy typ 40 eller 42... hahah, tjockispååni

nu ska jag fortsätta lyssna på 17 år, världens bästa låt!

och tagga vidare på terängträningen då pappa tar med sin Nikonkamera!

 typ 2 år sen!

ciao


Kommentarer

Här kommenterar du!:

Namn:
Vill du komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0