yeah 3x

kommit hem från GPK nyss. eller toan, haha...
ah, men iallafall´, idag vaknade jag och Liza i Tobbes rum. kolla på tven typ 2 timmar. gick upp och åt frukost, gick ut med Leo, åkte till stallet och red. galopperade runt på ängen, han var duktig! travade av i låg form. sen cyklade vi hem till mig, åt lunch, sen skjussade mamma in oss till stan, Liza hem till sig och mig till JETmacken. pappa var där så vi åkte till Lucky, red han inne i ridhuset. red runt och jobbade honom i serpentiner och sånt. sen red jag över lite bommar. seb skjussade ha mig till GPK, red Robin, sen var det dressyrmöte. efter det var jag, Liza, Emelie, Wilma, Mathilda, Hanna och Isabelle nere i ridhuset och typ körde 15, tjuv och polis, höjdhoppning osv. hoppade 105! sen åkte jag och mamma till stallet och tog in hästarna, åkte hem. hoppade in i duschen och sne åt jag and now, im sittng here!

imorgon kanske jag och Wilma och någon mer åka till Alborgen, eller någon annan dag när vi kan vara två lag från GPK som tävlar mot varann. eller nå.

nu ska jag kolla tven,
förlåt för dålig updatering...






ciao


Kommentarer
Postat av: Mammas snälla kompis Karin :)

Vilket himla fint kort över muren, jag har sparat ned det på min dator :-) Ni är verkligen snygga ihop!

2011-08-16 @ 16:24:15

Här kommenterar du!:

Namn:
Vill du komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0