white light moment

kommit hem från Pedro nyss. red på banan, gjorde övergångar, ökade och minskade volter i galopp och sånna övningar! han var mjuk och inte like spänd som när jag hoppade igår. sen skrittade jag av i ungefär 10 minuter på banan och 10 minuter hem (då det tar så lång tid till stallet). sen satte jag på BackOnTrack och tog tempen, ska börja göra det nu varje dag! så vi får se vad han har i normaltemp!

sen åkte jag hem, var hemma vid halv nio! åt och nu sitter jag här, på min datastol!

idag började vi tio över åtta. pratade och fick ny planeringsbok, gick och lånade bänkbok och sånt. sen fick vi fika! kärleksmums med jordgubbssaft! sen slutade vi tio. åkte hem till Maja med Wilma och Amanda. vi satte oss vid datorn medans vi gjorde lunch. en gick vi ut och körde Femton. sen åkte jag hem.

nu ska jag sluta skriva och göra en header och fiza design på Amandas blogg, www.amandavarjos.blogg.se! läs!

min tjockis!


jag som 8 år!

ciao


Kommentarer

Här kommenterar du!:

Namn:
Vill du komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0