Törnblommesländan

den hästen är sjukt fin!

kommit från duschen nyss. innan det åt jag, korvstroganoff och ris.
red med Liza i fältis spåret idag. hon hade Felicia. vi hade skitkul! red han två varv så han blev svettig. svampade inte av honom eftersom det börjar bli kallt på nätterna nu. hade tänkt skriva upp hans foderstat!

morgon:
2 dl kli
1,5 dl müsli
1 skopa kalk
1 godis

kväll:
2,5 dl müsli
(2,5 dl mash då han har jobbat hårt eller varit duktig)
½ kg
½ kg hösilage

så, här har ni den!

det blev inga bidler idag för jag glömde bort att jag hade min kamera med...

nu ska jag spela lite MarioKart Wii.



jävla sääääääär, det går inte att ladda upp fler...

ciao


Kommentarer
Postat av: Mia

Tjena skitunge ;) har några fina kort på dig sen min bror tog kort på dig en träning för ett tag sen, och några från hudik. så jag tänkte du kanske kunde skriva din mail så Skiclar jag dom :)

2011-08-31 @ 07:45:41
URL: http://Nattstad.se/miaericsson

Här kommenterar du!:

Namn:
Vill du komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0