till the world ends

tävling i Tierp idag! kunde inte gå bättre!
nolla i både grund och omhoppning och kom placerad trea! Lucy var jättedutti pååni!

3 Ronja FransGävle PK Lucky GuessOkändRichard BournsAnna Hillgren 0 44.29 0 28.02
4 Karolina LindbergDjursholms RK Munsboro Lemon DropOkänd - OkändPadraig Dolan, IrelandKarolina Lindberg 0 49.60 0 29.52
och sär, igen...
hur dutti som helst! sjukt taggad tills imorgon!

har nyss kommit upp från mcdonalds, känner mig tjock... innan det var jag, mammi och Elof i stallet. byggde ut och fixade skogshagen lite mer. och jag tvättade smutsgrisen, bytte schabrak osv. och såklart när vi precis har släppt ut han rullar han sig så han blir lerig på magen... och täcket hänger på sned. lät det vara så borstar jag bort det imorgon.
nu ska jag sova öfr att tagga sjukt mycket mer tills imorgon, smsar in ett inlägg hur det gick!

 bebis, <3

sur? jao...


ciao


Kommentarer

Här kommenterar du!:

Namn:
Vill du komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0