sweet dreams

har sovit hos Emelie inatt så det blev inget inlägg igår som ni såg, och Tina var med. igår red jag Pedro i spåret med Liza. han var faktiskt väldigt lugn för att vara han! galoppa och travade runt där. sen cyklade vi till GPK så hopptränade jag Robin. hoppade jätte fint och stannade inte en ända gång! ska ha honom i dressyr imorgon, LC:1 och på söndag 60 cm. tror att jag ska ha med Pedro om pappa vill skjussa, då blir det 90. alla
alla bilderna som jag tog den åttonde kommer upp nån annan dag, för det är sjukt många!
om ungefär en och en halv timma ska jag ner till Pedro för det är hoppträning!

kom hem från Emelie ungefär vid ett, gick ut med Leo, dammsög nedervåningen och plocka ur diskmaskinen, stoooolt!
sen bakade jag äppelpaj, som står inne just nu!

nu ska jag spela The Sims3,

nu kommer det nån bild från åttonde!

älska bild

 oidi

suddig, men skitsamma!

ciao


Kommentarer

Här kommenterar du!:

Namn:
Vill du komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0