stronger

kommit hem från stallet nu. fixade Pedros mat och tog in honom. tävlingen idag gick jättebra!
i LAn fick jag ett pet på tvåan. men han hoppade bra iallafall! i MSVB fick jag tre ner och ett stopp. först ett pet på första, sen ett på trean och på sjuan. sen på sista glömde jag benen och bara styrde, så ett stopp. men han hoppade helt underbart, och nu vet jag hur jag ska rida tills imorgon! tror att jag ska använda spö imorgon så jag får honom riktigt framme och om han skulle stanna när vi ska in på banan och sånt så har jag den som hjälpande hand!
8 Ronja FransGävle PK Gripsvad PedroRhyd Ddy Romeo - Criban BreninBritta & Bent Olesen, DanmarkViktoria Överlien 4 49.88
9 Johanna ErikssonÅrsta-Runsten Bränntomts CreamyWildzang S Gloriant RW - Tan Lan Iolo RWMPerErik CedermarkMari Eriksson 4 56.17
LAn

7Ronja FransGävle PKGripsvad PedroRhyd Ddy Romeo - Criban BreninBritta & Bent Olesen, DanmarkViktoria Överlien1691.12

sista blev sär, men tyvär kom jag sist... hahah!
men det var min första MSV i hela livet och min och Pedros första MSV! apnöjd!
bara att tagga om till RPC imorgon! tagga tagga tagga!
nu ska jag kolla fb,
sommarkänslor
ciao

Kommentarer
Postat av: anonym

Va det inte din häst som var livrädd för spöet då man inte.kunde ha det bäras :s

2011-08-06 @ 22:03:16
Postat av: Amanda

Kommer du ha nån mer bloggtävling? :D

2011-08-07 @ 17:46:31

Här kommenterar du!:

Namn:
Vill du komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0