party in my head

kommit hem från en cykeltur med Wilma, hon ville att jag cyklade med henne en bit.
idag ska jag vara barnvakt åt Elof, fast jag sitter mest i min ensamhet eftersom det enda han gör är tven och dator...

idag är det hoppträning, ska ladda kameran så det blir några bilder, om min föräldrar vil fota!
igår var jag med Mathilda, Trulsa och Wilma. vi var i Engelska parken och på golfen, sen var det så att vi skulle sova hos mej, Mathilda och Trulsa åkte till Mathilda för att fråga om dom fick och hämta sina grejor, medans jag och Wilma åkte till mej. började fixa och sen spelade vi Sims3, så smsade dom och sa att dom inte fick, boring...

och igår provade jag Prestige sadeln och den låg som fastklistrad! så jag hoppar i den idag, men behöver en kortare sadelgjord.
nu ska jag gå ner till min lillebror,


 sadeln, älska!

nu gick det inte att ladda upp flera bilder, försöker med Ronja och Pedro


Kommentarer

Här kommenterar du!:

Namn:
Vill du komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0