Munsboro Trigger

u ska jag ta och berätta om helgen eftersom det inte blev något igår!

LÖRDAG: jag och mamma åkte och släppte ut hästarna, sen åkte vi och hämtade Liza. sen åkte vi till Hudiksvall. vi kollade på LD, sen kom Lucky.

LC; red fram och allt. sen hoppade jag. gick så hääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär bra, kom placerad tvåa

LB; red fram och allt igen. och den här gången gick det inte lika bra. ettan och tvåan var han klockren. trean hoppade han typ fem centimeter från hindret så han hoppade skitkonstigt. jag flög fram på halsen ohch höll på att ramla av, men höll mig kvar och fortsatte. då gick han superbra, men nöjd. fick åtta fel. gjorde en volt när jag höll på att ramla av.

sen badade vi i havet och åt på mc.

SÖNDAG: jag och Liza vaknade vid sju. åt frukost och allt. sen kom pappi med Pedro. så gick jag banan och allt.

LB; var nolla och Malva som ledde hade typ 19 sekunder så jag trodde inte jag skulle slå henne. men gasade lite. Vinst! han var skit fin och rund galopp och så!

LB LAG GRUND; var fin och allt, nollade. och vi gick till omhoppning!

LB LAG OMHOPPNING; alla var nolla, och jag. han var super fin och var lätt att vända med.
vi kom TVÅA!

nu ska jag gå ner och dricka vatten.



ciao


Kommentarer

Här kommenterar du!:

Namn:
Vill du komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0