Lucky Guess

kollar på tven nu med lillebror, och vi har Marabo Strawberry and Cheescake och smörpopcorn.
inatt sov Maja hos mig. vi gick upp sju för att jag skulle göra pannkakor. gjorde dom och sen vid tio i nio åkte vi till Sportis. badade, spela fotboll och kötrde burken. sen åkte vi hem vid ett, fast jag åkte till mig och hon till sig. sen åt jag och vilade lite. cyklade ner till stallet vid tre. red för mamma hade redan mockat och fixat! snäll! red runt långa fältisspåret, han var pigg i början men blev lung i slutet. sen cyklade jag hem och drack lyx shake som pappa kallar det. sen åkte jag och mammi till Lucky. red han på ängen, var pigg men jobbade på bra! duschade han sen, och smörjde. åkte vi till Max och köpte mat, sen ner till stallet och åt och tog in min Pedrobebis. sen pkte vi hem och jag ducshade och nu, ligger jag här i soffan och kollar på tven! ska snart upp och packa inför helgen, för vid halv åtta imorgon åker jag till Hudiksvall för tävling!
nu ska jag packa,
liten bild, men bebsi
bilden är tagen i hudiksvall
ciao

Kommentarer

Här kommenterar du!:

Namn:
Vill du komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0