Love you like a love song

kommit ut ur duschen nyss, som vanligt! åt hamburgare och så.

vaknade och åkte till GPK med Mathilda, och Wilma kom dit. hjälpte till på handikapp. sen red vi, hade Robin. han var hur pigg som helst! sen gick jag, Lilly och Wilma ner till ridbanan, där var Bästavän! hon red Linetta. sen gick hon upp och vi var kvar.sen åkte Wilma hem, och Liza kom ner till banan. sen åkte Liza hem och jag och Lilly var kvar och väntade ungefär sammanlagt en och en halv timma på mammi, pappi och Pedro för jag skulle hoppa. och dom kom, red inne i ridhuset för det var så kladdigt så jag gled på banan... skulle prova den andra Santa Cruz sadeln, och den låg asbra, red runt lite där och sånt. det låg fortfarande bra! började trava och red fram allt. den låg bra nu också, hoppade allt och så, och den låg bra! klämde inget på bogbladen och sånt!
sen red jag hem. träffade Maja, Emelie, Tina och Filip. så Emelie, Tina och Filip gick med mig till stallet, eller iallfall E och T. sen åkte jag hem. och nu sitter jag.

imorgon ska jag till skolan till åtta slutar tio!

nu ska jag till nästa dator och lägga över lite låtar på min mobil! 

 en sån här fast svart!

ciao

 

vad tycker ni, ska jag göra en sida på FB för mig och Pedro?

Kommentarer

Här kommenterar du!:

Namn:
Vill du komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0