higher

kommit ifrån duschen precis, skönt efter det här skitvädret!
regnat alltså 31 hela dagen! vaknade halv nio tror jag, men låg kvar till nio. åkte till GPK vid ett ungefär. hjälpte till på handikapplägret. hjälpte dom att bortsa och sånt sen gick vi med dom ner i ridhuset, alltså ledde. sen fikade vi osv. så var det slut, sen var vi i ridhuset medans vi väntade på Mathildas mamma. sen åkte jag hem och kollade på tven en stund, sen åkte jag till stallet med pappi och red Pedro och provade sadlarna. den som jag vill ha låg bra, såg det ut som! imorgon rider jag Lucky på morgonen, sen handikappläger och sen hoppar jag Pedro i ridhuset!

nu ska jag kolla tven,

sär oidi!

ciao


Kommentarer
Postat av: trulsa

gulli hest ...

2011-08-21 @ 11:19:07
URL: http://pponnyrryttare.blogg.se/

Här kommenterar du!:

Namn:
Vill du komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0