händerna i luft

idag är det sista dagen på mina låttitlar som rubrik, och jag måste ha tips om vad jag ska börja med nu! komigen och svara!

idag var det studiedag så vi var lediga. vaknade och åkte ner till stallet! skrittade runt fältis, ungefär 1h. red barbacka då det var första gången jasg gjorde det själv! han vara lugn när jag hoppade upp och inte så där att han springer iväg när jag sitter upp! sen åkte jag hem och bytte om. städade lite och sen åkte vi upp till köpis. jag pantade medans mammi och Elof gick till BR f´ör att köpa BeyBlade. sen köpte vi lite grejer på Coop och sen gick jag och Elof till IKEA och köpte pizzaslice! sen åkte vi hem. pappi var hemma så han fick sina presenter, en dataväska och crocs! sen åkte jag och han till Lucky, hopptränade för Lotta Schultz. gick superbra! hoppade på volt, galopperade och travade över bommar på knubbar och hoppade serpentiner! sen åkte vi hem och mormor, farmor, farfar och farbror kom. firade pappi, han fick asmycket skumbananer, en tröja med haj, kräftbestick, björnborg kalsonger, pengar och nå mer!

nu ska jag sova för jag är trött! har tänkt på hästnamn som jag känner igen som rubrik, vad tycks om det?



ciao


Kommentarer

Här kommenterar du!:

Namn:
Vill du komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0