Gribsvad Pedro

börjar ju såklart med det bästa namnet!

kom nyss från duschen, hmm... Ungefär vid nio kom Maja, så vi tog en kvällsfika och nu är vi här!

hopptränade Pedro idag. han var sjukt springig och ville bara springa fort! men fick han tillslut lung, eller inte...
vid halv tre kom jag hem med Elof. skyndade mig att äta och åkte ner till stallet, mammi hade mockat och fixat hö, bara att ta in han. red iväg till GPK ungefär vid kvart i fyra. kom dit vid fem i halv. ställde han i en box oxh gjorde iordning Valdo. vi red på banan. han var stretig och bara stannade i början, men släppte efter på slutet och gick faktiskt i form! sen åt jag och gick och fixade Peeeeeedro. hoppträning, sen red jag hem, ock det var sådär supermysigt torr bana, eller inte... smörjde allt och spolade av, han fick Mash.

nu ska jag och Maja sova, för vi ska upp tidigt och göra pannkakor!

här är en gullig tjej!

också min bebis!

ciao


Kommentarer

Här kommenterar du!:

Namn:
Vill du komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0