give me everything

kommit ut från duschen precis.
red Lucky på ridbanan ungefär för tre, fyra timmar sen.
hoppade för Anna och Malin. några räcken och en oxer och nån linje! superduktig pååni! fick verkligen in galoppen som jag måste ha för dom höjderna! yees!
sen åkte jag till Pedro och red på ängen/banan. red en massa volter och åttvolter plus några serpentiner och galoppa på en volt. han var jättepigg i slutet då jag galoppade, men var lugn i början!
sen när jag kom hem fanns det Milkshake! imorgon har vi utsläpp, sen hem och steka i solen sen är det hoppträning men ska bara hoppa nått språng, sen drar jag och Liza till farmor och chilla! sola, bada, sola o bada ännumer! sen åker vi hem på torsdag. och på fredag typ vid 9/10 åker jag med Märtha och Anna till Tierp och tävlar!

(-1) Ronja FransGävle PK Lucky GuessOkänd
Richard Bourns Anna Hillgren
 
(1) Sofie RämströmHeby RF CamacheOkänd
Imp Irland Jessica Simm


 starten på fredagen!


(9) Ronja FransGävle PK Gripsvad PedroRhyd Ddy Romeo - Criban Brenin
Britta & Bent Olesen, Danmark Viktoria Överlien
 
(10) Kim WiklundEdsbro RF SefyrMöllegårdens Marco Polo - Silverlea Sirocco
Siv Andersson Kim Wiklund
 

LAn
(8) Ronja FransGävle PK Gripsvad PedroRhyd Ddy Romeo - Criban Brenin
Britta & Bent Olesen, Danmark Viktoria Överlien
 
(9) Alva HanssonRoslagens R&KK Mr Pieokänd - okänd
Importerad Alva Hansson
 
MSVB debut
startena på lördag.


(1) Ronja FransGävle PK Gripsvad PedroRhyd Ddy Romeo - Criban Brenin
Britta & Bent Olesen, Danmark Viktoria Överlien
 
(2) Nora JernbergSkästa RC Munsboro SamsonOkänd - Okänd
Imp Irland Anna Jernberg
 
MSVB Ridsportponnycup
starten på söndag.

sjukt taggad!

nu ska jag lyssna musik,





funkar fortfarande inte -.-

ciao


Kommentarer
Postat av: NellieB

Lycka till i Tierp. Håller tummarna å tår för dej <3

2011-08-02 @ 22:45:59
URL: http://nellieberntsson.se
Postat av: Anonym

vem är märtha ?

lycka tkll

2011-08-02 @ 22:55:09
Postat av: Nathalie / ponnymuppaar

Hej kolla in på våran hästblogg!

& TYCK TILL! :)

2011-08-03 @ 06:02:35
URL: http://ponnymuppaar.blogg.se/
Postat av: Matilda

Mysig blogg och header. Gillar :)

2011-08-03 @ 09:43:08
URL: http://connemara.devote.se

Här kommenterar du!:

Namn:
Vill du komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0