every teardrop is a waterfall

har kommit hem från GPK nyss. tävlade på Robin, gick hurbra som helst!
red LC:1 och fick 165 poäng och 61,11 procent! och med det vann jag Bponnyerna och kom totalt tvåa, så jag fick två poäng till hoppningen på söndag! efter som jag är med i kombinerade så ligger jag totalt tvåa! han var superfin, världens sötaste grispååni! och Dannis var jätteduktig, och vann sin klass! märketvå, och på ärovarvet blev han så glad att han gjorde små lugtsprång! bebisponnie!
Pedro red jag i fältisspåret, han var lugn och i galoppen galopperade jag i friskt tempo, men endå lugnt.
nu ska jag kolla på tve, imorgon går jag upp tidigt och rider Lucky, sen ska jag vara med WIlma!
pappa har inga bilder på sin dator så det blir bara denna,
ciao

Kommentarer

Här kommenterar du!:

Namn:
Vill du komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0