Done It Again

tänkt att byta header. eller vet inte...

skolan var ganska rolig idag, eller inte.

sen åkte jag och lillebror hem. sen åkte vi till Tempo och köpte mjölk.
hem och göra pannkakor! lyckade för första gången!
och nu ska jag snart åka ner till stallet, bara byta om först!

hade tänkt på det hära med rubriken. om ni vill att eran häst/favorithästs namn ska stå som rubrik, komenterar ni det här inlägget. ni kan skriva många namn. och om namnen lägger jag i en burk, och varje dag jag gör ett inlägg tar jag en lapp och använder det som rubrik! fattar ni? hoppas det!

nu ska jag dra to the stable ,



den här headern hade jag på nån blogg förut!

ciao

kameran är med till stallet!


Kommentarer

Här kommenterar du!:

Namn:
Vill du komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0